today, HUKM

Feb 24, 2010 ·

borak-borak with ayah, mama n others...


me: kak pon baru je baik demam ni (uhuk uhuk)

ayah: dia ni memang. kalau sakit tak pernah nak bagitau ayah. takot ayah dia risau. padahal mmg risau dah.

me: senyum. he he he ... mmg lah. tunggu dah sihat baru bagitau ... bagitau la jugak kan .. :P

***

there is one time when my fiancee jumpa ayah

me:
b, camane ayah sy? oke?

dea: okey. lemah lembut je. macam u je perangai. sebijik!

me: :)


***

insya Allah sy akan buat solat hajat n doa~

terharunya. rase nak nangis je rase. dah la mlm tadi tengok wajah dia dekat2.

beruntung sungguh ada dia... :D

2 comments:

Si Anggerik said...
February 26, 2010 at 7:31 PM  

mylal dah sihat blom? take care k. demam ker?

jintanmanis said...
February 28, 2010 at 8:19 AM  

alhamdulillah. getting better.

demam kejap je .. batuk je teruk.. ari tu balik melaka panas terik. terus demam :(..

thanks rai .. heeee

Feb 24, 2010

today, HUKM

borak-borak with ayah, mama n others...

me: kak pon baru je baik demam ni (uhuk uhuk)

ayah: dia ni memang. kalau sakit tak pernah nak bagitau ayah. takot ayah dia risau. padahal mmg risau dah.

me: senyum. he he he ... mmg lah. tunggu dah sihat baru bagitau ... bagitau la jugak kan .. :P

***

there is one time when my fiancee jumpa ayah

me:
b, camane ayah sy? oke?

dea: okey. lemah lembut je. macam u je perangai. sebijik!

me: :)


***

insya Allah sy akan buat solat hajat n doa~

terharunya. rase nak nangis je rase. dah la mlm tadi tengok wajah dia dekat2.

beruntung sungguh ada dia... :D

2 kata-kata:

Si Anggerik said...

mylal dah sihat blom? take care k. demam ker?

jintanmanis said...

alhamdulillah. getting better.

demam kejap je .. batuk je teruk.. ari tu balik melaka panas terik. terus demam :(..

thanks rai .. heeee

About Me

we provide 1001 fashions for you. So be creative! and be Sweet! ^_^

cuci.Mata

cuci.Mata

Twitter

checklist APRIL 10

1. web shah - amend
2. Logo Sri
3. Templates
4. weds - theme
5. domain
6. Gombak
7. Paper Bag
8. Banner
9. Robe
10.

About this blog

Blog Archive

Followers